ילד סרבן צילום

 

 

פוסט זה עוסק “בסרבנות לצילום.” איך מתמודדים עם ילד “סרבן צילומים” שממש הפך את הדבר למקצוע בו הוא מתמחה? כמה זה מתסכל לפעמים את אמא או אבא? (או אותי:) אז ככה, כמה טיפים בנושא, קבלו באהבה רבה:

flor de cerezo הכינו את הילד לבוש מראש. השתדלו שיהיה לו נוח, אבל עדיין הקפידו להלביש אותו עוד לפני הצילומים, כך שמתי שאתם מגיעים למקום ולזמן, הכל מוכן. הוא לא ייתן לכם הרבה זמן:) את האביזרים שימו בצד, בתיק או בשקית נוחה וזמינה שלא יעלמו או ימאסו על הילד בטרם בצילומים.(יש כאלה שחוששים ללכלך את הביגוד, אני מעדיפה כתמון על פני חוסר שיתוף פעולה:)

flor de cerezo הבטיחו הפתעה – אבל חשוב מאוד, זמינה מאוד! – לא סתאם הפתעה באוויר. ישנם ילדים שיוכלו למשוך יותר זמן עד בוא ההפתעה וישנם שיזדקקו להפתעה, כבר בתוך הצילומים, ואז, הקפידו ככל שניתן על משהו מתוק (לרוב, מרצה ומיידי יותר מצעצוע) שאינו מלכלך (כדוגמת סוכריות גומי – סליחה מראש מהאימהות שנגד המוצר הבלתי בריא הנל:) ולכל הפחות, הביאו לו מוצר שאתם והילד תאהבו אותו בצילומים. שימו לב! הקפידו לתת את ההפתעה המתוקה במינון נכון, ולא בהגזמה שכן לאחר זמן מה, תאבד או ההפתעה או האפקט שלה. לא טוב לפתוח בצילומים כשהאמא פורשת כבר שולחן לילדים:) תאמינו לי, הם יכולים 5 דק’ בלי דבר מאכל בפה:) והם לא ידעו להעריך את ההפתעה אם היא תגיע בקלות ללא מאמץ וללא קשר למעשיהם.

flor de cerezo תתפלאו לדעת כמה פירות, ירקות, עוגה או גלידה פוטוגניים מאוד בצבעונם, טבעיותם, או בחיוך הילד כלפיהם בצילומים. חשוב לא להותיר עטיפות אריזה עליהם – הורס את האותנטיות, וקשה לתיקון בדיעבד בעריכה.

flor de cerezo ילדים אוהבים להשתעשע, בין עם משחק או עם משהו מתוק – שילוב של אביזר או דבר מאכל פוטוגני בצילום, רק יקפיץ לכם את הצילום. עם זאת, לא לשכוח, מגבונים ומים – מוצר חובה!!

flor de cerezo בכלל, אם יש אפשרות לא להיות לבד – ככוח עזר קחו אדם נוסף איתכם!

flor de cerezo כאמור, חשוב ולא לשכוח – לא לתת את כל ההפתעה מייד, ללא שום אתגר מצידו של הילד – יווצר מתכון בטוח לצילומים קצרים מאוד ללא הרבה פוזות וסבלנות. הכיצד? משכו את הזמן ולא יותר מידי! “עוד מעט תקבל” .. “אם תעשה כך, תקבל”.. וכשאין מוצא – לדחוף, את ההפתעה לפריים:) ושוב, לא למשוך יותר מידיי – יכול להפיל את הכל:) “אם מגיע, מגיע!”

 flor de cerezo שימו לב, חשוב לי תמיד להאיר עיניכם – ילד לא חייב לחייך כדי לצאת חמוד ומתוק!! התרכזו בפוזות טבעיות על הדרך.. ותראו, התוצאה פשוט מושלמת! ילד מביט לשמיים תמיד – אש!

בתמונה: בכל זאת, הצלחתי:)